कुराई को फल

Kathmandu, June 25: Minister for Culture, Tourism and Civil Aviation has presented this years Pushpa Lal National Award to three literary figures in different genres at a programme held in the capital today.
The award recipients are Beduram Bhusal in political/ideological genre, Dr Ganga Prasad Akela in history and Krishna Bahadur Thapa in literature, culture and science. Each award recipient got Rs 100,000 in cash along with letter of appreciation.
Bhusal has so far authored nine books including Marxist philosophy. Likewise, Dr Ganga Prasad Akela is the former senior bureaucrat of Nepal government and literary figure. He is well-versed in Nepali, English, Maithili, Hindi, Bhojpuri, Awadhi and Urdu languages. He has more than a dozen books published in history, culture and language.
Similarly, Krishna Bahadur Thapa has undertaken several researches under the Tribhuvan University and authored five books based on different curriculum.The Ministry has been presenting this award to literary figures since 2068-69 BS. RSS

म धेरै खुसी थिए हुन पनि किन खुसी नहुनु एक बर्षको बिछोड पछी म मेरो श्रीमान सँग भेट हुदै थियो बिबाहा भएको २ महिनामै म बाटा टाढा भएको मेरो प्रियतमलाइ मैले भेट्दै थिए मैले बिहानै देखी कोठा सफा गरेर चटक्क बनाएकी थिए मेरो मनमा अनौठो उत्साहा थियो। यत्तिकैमा बाहिरा ढोकाको बेल बज्यो म आत्तिदै ढोका खोले म खुसीले पागल भए म हेरेको हेरै भए (ए लाटीके हेरेको यसरी) म झसंग भए मैले मेरो श्रीमानको कुट्टामा ढोग गरे उहाँले शिर तल लान नपाउदै के गरेको भन्दै मलाई निधारमा किस गर्नु भयो यत्तीकैमा बाबुआमालाई ढोग गरेर सबै कुरा सोध्न थाल्नु भयो उहाँहरु कुरा गर्न बेला सम्म मैले खाजा तयार पारेर ल्याए अनि सबै जान मिलेर खाजा खायौ उहाँले आफ्नो प्रियको हातको खाजाको अर्कै स्बाद हुन्छ भन्दा सबैजान हाँसे बिस्तारै साँझ पर्न थाल्यो म खाना बनाउन तर्फ लागे छिमेकी अंकल हरु लाहुरे सँग बसेर लाहुरे रमको मजा लिदै थिए यत्तिकैमा खाना खाइसकेर किचनको काम सकी म नुहाउन तर्फ लागे उहाँ पनि बाथरुममा आएर मलाइ जिस्काउन थाल्नु भयो मैले पनि कती जिस्काएको भन्दै पानी छ्याप्न के खोजेकी थिए उहाले मेरो स्तनमा समाएर किस गर्नु भयो म पागल सरी भए मेरो सम्पुर्ण शरिरमा नै 210v को करेन्ट दौडन थाल्यो तर म आफुलाइ कन्टोल गरी कोही आएर देख्छकी भनेर यताउता हेर्दै उहाबाट उम्कान खोजे तर नशाको तालमा उहाले निडर भइ मेरो गुप्तअंगमा हात पुर्याउनु भयो म केही गरी‍ उम्कन सकिन टाढाबाट कसैको खोकाइ सुनेर बल्ल उहाले मालइ छिड्नु भयो। जब म नुहाएर कोठामा प्रबेस गरे कोठामा त उहाँले दुइवटा गिलासमा रम हालेर राख्नु भएको मैले कति कर गर्द पनि पनी उहाँले मान्नु भइन मैले कहिले नखएको कुरा खदिन भन्दा पनि उहाले मान्नु भएन आखिर उहाको जिद्दीको अगाडी‍ मेरो केही लागेन म पनि पतिले दिएको बिष भए पनि केही हुदैन भनि पिउन थाले जब मैले एक घुट्की पिए मेरो छातिमा सिस्नोले पोले जस्तो भयो तै पनि उहाले मलाइ सास नफेरीकन अर्को एक घुट्कीमा सक्नु पर्छ भनेर कर गरेपछि मैले पनि सो बमोजीम गरे केही छिन पछी मलाइ नशा लाग्यो उहले आफ्नो एटेची बाट केही सिडी क्यासेट झिकेर dvd मा हाल्नु भयो म त कुनै राम्रो फिल्म भनेर सोचेकी थिए तर मैले कल्पना समेत नगरेको कुरा भयो उहाले ब्लु फिल्म पो लगाउनु भएको रहेछ त्यसपछी गिलासमा केही हुस्की लिएर मेरो नजिक आउनु भयो हामी दुबैले अब एउटै गिलासमा हुस्की पुउन थाल्यौ उहाले मलाइ तिमीले धेरै पिउनु हुदैन फेरी मजा हुदैन नि भन्नु भयो म निकै चाखलाग्दो गरी त्यो फिल्मको दृश्य हेरेकी थिए मेरो शरीर निकै उत्तीजेत भएको थियो मेरो गुप्तअंगको वरीपरी उहाको हात पर्दा पो मैले थाहा पाए मेरो शरीरको सम्पुर्ण बस्त्र उहाले माथी सारी सक्नु भएको रहेछ म पनि निकै आतुर थिए एक बर्ष देखीको प्यास मेटाउनलाइ तर मैले उहाको हात हटाउने प्रयास गर्दे थिए तर उहा आफ्नै तालमा मस्ती हुनु हुन्थ्यो मेरो कुनै कुराको वास्ता नै नगरी हुन पनि किन नहोस त दुइ प्यासीहरु एकआपासमा भेट हुदा उहाँको स्पर्षले मेरो माल बाटा पानीको मुल फुट्न शरु हुदै थियो म मा मेरो मुटुको रफ्तार बढिरहेको थियो उहाले मेरो योनीको प्वाल भित्र आफ्नो औला भित्र बाहिर गराउदै हुनुहुन्थ्यो मेरो गुप्ताङबाटा पानीको मुल फुटेको थियो हुन पनि एक बर्ष पछि मेरो योनीले परपुरुषको स्पर्ष पाईरहेको थियो केही छिनपछी उहाले मालाई उत्तानो पारेर सुताउनु भयो मैले सोचे आब उहाले काम शुरु गर्नुहुन्छ म पनि प्रतिक्षामा थिए उहाले आफ्नो सम्पुर्ण बस्त्र उतार्नु भयो कोठामा लाइट बलीरहेको थियो मैले उहालाई लाइट आफ गर्न भने तर उहाले मेरो कुरा मान्नु भएन उहाले आफ्नो शरीरको पेन्टी समेत उतार्न थाल्नु भयो म अलि लजाए केही बेरमा मुन्टो थोरै उठाएर यसो हेरेकी त उहा पुरै नाङ्गो हुनु हुन्थ्यो म उहाको नाङ्गो शरीरलाइ नियालेर हर्न थाले लाहुरे भएर होला कसीलो शरिर थियो यसो तल तिर हरेकी त उहाको माल निकै ठुलो देखे वरिपरी काला रौ हरु थिए मेरो मनमा डर लाग्यो उहाँको फनफनाउदो माल देखेर मैले सोचे पहिले पनि मेरो यौनीले यो मालको मजा लिइरसकेको थियो तर मालइ यति ठुलो भए जस्तो अनुभब भएको थिएन सायद मैले यो भन्दा पहिला कुनै पुरुषको नाङ्गो शरीर नदेखैर होला उहा बेडमा आइसक्नु भएको थियो म बत्ती निभाउन उठ्न के लागेकी थिए उहाले काहा जाने भनेर मालइ रोक्न थाल्नु भयो मैले बत्ती निभाउन भनि भन्दा उहाले मेरो स्तनमा आफ्ना हातले दबाएर किना निभाउनु पर्यो पर्देन भनि भन्नु भयो मा पनि कति बेला ऊहाको माललाइ प्रबेश गराउ भनेर प्रतिक्षामा बसे तर उहाले त मेरो प्रतिक्षाको बिपरित गर्नु भयो मेरो शरीरको सबै बस्त्रहरु पो उतार्न थाल्नु भयो मैले मानिना तर एक पुरुषको अगाडि म जस्ती स्त्रिको के लाग्छ र उहाले उतारी भ्याउनु भयो मैले सोचे अब त मेरो प्रतिक्षा पुरा उहा मलाइ उत्तानो नै पारेर सुताएर ठक मेरो अगाडि गएर मेरो टाङ् फट्टाउनु भयो मैले सोचे उहाले अब मालई दिना थाल्नु भयो भनेर तर यहाँ त सोच्दै नसोचेको कुरा भयो उहाँले मेरो यौनीमा आफ्नो मुख लगर चाट्न थाल्नु भयो म आत्तिए मैले उहालाइ के गरेको भनेर म उहाबाट उम्कन खोजे तर म सकीन उहाले मलाइ अब एक्काइसौ सताब्दीमा पनि यस्तो सेक्स गरेर हुन्छ अब त मोर्डन सेक्स गर्नु पर्छ भनि भन्नु भयो पुन उहाले मेरो यौनीबाट निस्कीएको रस चाट्न थाल्नु भयो म अचम्मित भए तर जब उहाले मेरो योनीलाइ बोकाले बाख्रीको चाटे झै गरी चाट्न थाल्नु भयो मलाई निकै आनन्दा लाग्न थाल्यो उहाले यौनीलाइ फट्टाएर जब मेरो यौनीको नरम अङ्गमा चाट्न थाल्नु भयो मलाई निकै आनन्दा आउन थाल्यो मेरो शरीरमा करेन्ट बग्न थाल्यो म बिचलित भए मैले उहालाई बस अब त भयो भयो भनि भन्दा पनि उहले मेरो यौनी चाट्न छोड्नु भएन झन् जिब्रो भित्र पुर्यायर चाट्न थाल्नु भयो केही बेरमा उहाले मेरो शरीरको सम्पुर्ण शरीरलाई किस गर्दे भन्न थाल्नु भयो O My dear ……॥ like your ……very sweet …। I love u भन्दै बडबडाउन थाल्नु भयो अनि मलाइ आफ्नो लिङ्ग चुस्नलाई आग्रह गर्न भयो उहाले लाख कोसीस गर्दा समेत मैले मानिन उहाले अन्तत आफ्नो हार सम्झी नेपाली भनेको कहिले माथी जादैनन् भन्दै आफ्नो माल मेरो यौनिमा छिराउने तर्फ लाग्नु भयो मेरो यौनी बाट धेरै पानी बगेको हुदा उहाको मालालाइ मेरो प्वल भुत्र छिर्न कुनै गार्हो थिएन उहाले मेरो यौनीको मुखमा आफ्नो लिङ्ग राखेर एक झड्का के दिनु भएको थियो लिङ्ग पुरै भित्र पस्यो उहले दनादन दिन थाल्नु भयो मलाइ निकै आनन्द आइरहेको थियो हुन पनि किना माजा नआओस त मेरो यौनी एक बर्ष देखी यसकै प्रतिक्षामा थियो उहा बिनाका पलहरु म कसरी बिताइराखेकी थिए प्रतेक रातमा मैले उहाको लिङ्गको नै कल्पान गर्ने गर्थे अब त म कल्पना गर्ने पर्ने थिएन उहा मेरो सामु हुनु हुन्थ्यो मेरो प्यास मेटाउनलाइ केही बेरमा उहाको स्पिड बढ्न थाल्यो मेरो मुख बाट केही शब्दहरु चुहिन थाले ओ ओ ओ आ आ आ आ जस्ता शब्दहरु मैले मेरो मुख बाट निस्केका शब्दलाई रोक्ना नै सकिना plz fast fast o yes yes yes यत्तिकैमा उहाले मलाई मेरा खुट्टा तल तानेर आफु खाट भन्दा बाहिर उभिनु भयो मेरा खुट्टालाई आफ्नो काधमा राखेर आफु ठाडो परेर मालई दिन थाल्नु भयो यसो गर्दा मलाई पहिला भन्दा पनि झन् मजा आउन थाल्यो उहाले पनि यो हो मोर्डन सेक्स भन्दै दनादन दिन थाल्नु भयो केही बेरमा उहाको रफ्तार बढ्यो छिटो छिटो दिन थाल्नु भयो म पनि अब थकित भएकी थिए उहले केही बेरमा मेरो यौनी बाट आफ्नो लिङ्ग झिकेर आफ्नो सारा माल मेरो मेरो शरीर भरी छरीदिनु भयो मैले यो के गरेको भन्दा उहाले म तिमीलाइ अझै केही बर्ष आमा बन्न दिन्न नि फेरी मजा नै हराउछ भनि भन्नु भयो तर मैले कसरि नी भनि प्रश्न गर्दा उहाले हाम्रो बच्चा भएमा यसरी काहा मोज गर्न पाइन्छ भनेर भन्नु भयो मैले पनि मन मनै यही कुरा सोचे उहा पनि यतिबेरमा धेरै थकित हुनु भएको थियो अनि म पनि हामी दुबैजाना लखतरान परी करिब आधा घण्टा जति बेडमा लडिरह्यौ त्यसपछि म उठेर तौलीया झिकी मेरो शरीको सबै पुछे अनि उहाको माल पनि पुछी दिए मैले यति गरेर कपडा लगाउन के खोजिकी थिइ उहाले मेरो हातबाट कपाडा खोसेर फ्यालीदिइ पुन मलाई बेडमा सुताछनु भयो अनि भन्न थाल्नु भयो अब देखो हामी यसरी नै नाङ्गै सुत्नु पर्छ अनि पुन शुरु हुनु भयो ।भनिन्छ कुकुरको लाडो पुती भित्र पसे पछि फुलेर ठुलो हुन्छरे तेहि भएर होला कार्तिक ,मंग्सिर तीर जहा गए पनी कुकुर हरु गठीयेरा बसी राखेको नादेखेको मान्छे संसरमा कमै मात्रमा होला । तेहि भएर होला कार्तिक मंग्सिरलाई हामी doggy season पनी भन्ने गरछौ । अनि केटी हरुलाई चिक्ना सबभन्दा डोगी style ले चिक्दा मजा अउछारे किन भने डोगी style ले चिक्दा भित्र भित्र सम्मा पुग्ने हुनले बड़ी इमोशन आउछारे । यो कुरा मैले धेरै केटी हरु संग sex interview लिए पछि थाह भएको हो

0 comments

Write Down Your Responses

Powered by Blogger.