baini ko sathi chekda ko maja

Hello friends mero name Rahul ho. ma 21 year ko vaya. Ma bba gardae chu. mero ghar ma bahini ra ma cham. mero mom dad usa ma hununxa. mero sister 11 class ma padxa. more than bro sis we are friend. mero bahini akdam ramri xa. skirt ra half pant laune vako le garda jhan sexy dakhenxa. usko best friend ko name riya ho. Riya hamro ghar ma 2 din ma 1 choti auxa. uslai usko ghar vanda hamro ghar ma basna maan lagxa. may be she likes to come because hamro ma parents xena and movie ra internet chalayara din bitauna pauxa. Hami 3 jana vaya paxe sadae movie herxam. Ma saga matra laptop xa laptop so internet chalauna sab le palo palo wait garnu parxa. ma praya riya auda uni harlai laptop deyara afu phone bata internet chalauxu. riya akdam ramri ra sexy thi. mero baini ko vanda choto luga lagayara authi. Usko boobs baini ko vanda thulo theyo. Ma sadae usko boobs samjadae cholne gartha.

Sadae ko jhae Riya ghar ma aaye. Usle aja ni sexy skirt ra tshirt lagayara aako thi.Usko boobs akdam tite theyo. seto thigh ra tite big boobs dakhara malai khapi nasaku vako theyo. Riya ra baini le internet chalaune vandae laptop mage, maile sadae jhae tini harlai laptop deyara afno kotha ma gaya. ma phone ma game khelna thale. Riya haru bahira ghumna jane plan banaudae theya tesaile baini nuhauna bathroom gaye. Akxn paxe ma riya vako tham ma gako riya ta maile rati hareko sex story ko history hardae raxe. ma usko paxade theya jun kura uslai tha vayana. malai akdam laj lagyo kasari bolnu aba, baini lai vane vane k garnu and many more. Tara maile soche jasto k e vayana riya ta sex story padna po thali. uslai sex story padera maja auna thalexa. Fully emotion ma aaya jasare usle auta hat afno tshrt vitra halera boobs chalauna thale. Akxn pade paxe uslai koe auxa ki vandae daar lagexa ani paxadi hare. paxade ta ma uslai hare rako theya tyo dakhera usle k e bolna sakena. mero ni usko big boobs dakhera lado thankeko theyo. maile k e nabole usko najek gaya ani k gareko vane. usle sorry plz kasai lai navannu vanera runa lage. maile ka vanxu ta vandae angalo mare ani auta hat usko boobs ma lage. usle k e vanena. ani kiss gardae try garne kasailai tha hudaena vane. riya emotion mae thi, usle hunxa vane ani maile bistaro boobs chalauna thale. kiss gardae usko luga khole deya. ani boobs chusna thale. usko boobs akdam seto ra thulo theyo. usle ni mero lado chalauna thale.maile pant kholera uslai mero lado chalauna deya. usle akxn hat le khalaye ani chusna thale. maile uslai full nacked banaya ani niple tokdae puti ma aula xeraye dena thale. riya virgen raxe. puti akdam tite theyo. uslai akdam maja auna lagexa. usle ahhhhhhh ummmmmm aahhhhhhhh jasto sound nekalna thale. maile lado le bistaro usko puti ma touch garaya.ani xerauna try gare. virgen puti ma xerna akdam garo vayo dukhyo common vanna thale ani maile thuk lagayara bistaro cheraya, usle ahhhh ahhhh gana thale. akxn paxe maile cheke sake ani hatar hatar luga lagayem. sofa purae vigeko theyo ani maile chiya pokhera baini lai thagxu vane. baini ni luga dhoyara ani nuhayara bahira aaye, tyo din bata riya mero sex partner vako xe, hami sadae jasto chekxam. Din ramailo saga bitdae xa,

0 comments

Write Down Your Responses

Powered by Blogger.